Automobil ve firmě • pohled z hlediska účetnictví, daně z příjmů a DPH • silniční daň
Určeno pro: majitele, podnikatele, podnikatele v autodopravě, dopravní dispečery, účetní
Program semináře:
- rozlišení vozidel podle druhů a kategorií
- silniční daň • povinnost k silniční dani • výše daně • zálohy • vyplnění přiznání k silniční dani
- pořízení vozidla
- vstupní cena vozidla a odpisování
- opravy a technické zhodnocení
- prodej vozidla
- pronájem vozidla
- vozidlo vložené a nevložené do obchodního majetku
- používání služebního vozidla pro soukromé účely • podklady pro prokázání • daňové důsledky
- paušální výdaje na PHM
- kniha jízd
- diskuze • odpovědi na otázky
!!! SEMINÁŘ UHRAĎTE PROSÍM AŽ PO 1.1.2020 !!!
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.
Informace
Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora, místa, data konání a eventuální zrušení semináře z organizačních důvodů. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci telefonicky, faxem, e-mailem nebo dopisem informováni.
Součástí ceny účastnického poplatku je i drobné občerstvení.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.
- Datum konání: 13. ledna 2020, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 15777
- Stav: Připravujeme