BENCHMARKETING, mýty a skutečnost - model efektivního učení a zlepšování se
Autor: Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová
- Kód produktu: 6237
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 268
- Vazba: brož., B5
- ISBN: 978-80-7261-224-6
- Datum vydání: leden 2011
- Vaše cena s DPH: 399 Kč
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.