Český jazyk v každodenní praxi • bezchybný pravopis • formální úprava písemností a obchodní korespondence • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: ty zaměstnance, kteří často píší úřední dopisy, e-maily, výroční a jiné zprávy, hodnocení, posudky apod. a nechtějí v nich dělat gramatiské a pravopisné chyby, a pro všechny, kteří si chtějí oživit problematické znalosti českého jazyka
Program:
- zvláštnosti odborného vyjadřování
- jazyková stránka obchodní korespondence
- současná pravopisná kodifikace • Pravidla českého pravopisu, „Dodatek“ k nim, změny
- kde hledat jazykové informace • knižní, elektronické a další zdroje
- normalizovaná úprava písemností • aktuální ČSN 01 6910 a změny v ní
- formální stránka obchodní korespondence
- příklady častých chyb
- těžiště přednášky: rozbor velkého množství příkladů z praxe - obchodní a úřední korespondence, texty s právní tematikou atd.
- diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete poslílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi).
- FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře, při prezenční formě je obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 15. června 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 24951
- Stav: Připravujeme