Cestovní náhrady • zaúčtování • daňové důsledky

Určeno pro: mírně pokročilé a pokročilé účetní, kteři zpracovávají účetní operace ve vztahu ke služebním cestám

Účastníci semináře dostanou publikaci Cestovní náhrady v příkladech 2022

Program semináře:

  • předpisy vztahující se k cestovním náhradám
  • složky cestovních náhrad
  • výpočet tuzemského i zahraničního stravného a kapesného
  • náhrady za použití vlastního vozidla
  • posuzování dalších výdajů v souvislosti s pracovními cestami
  • zahájení a ukončení pracovní cesty
  • cestovní náhrady při cestách z domova na pracoviště
  • poskytování záloh na pracovní cesty v hotovosti, platební kartou
  • použití vlastní platební karty zaměstnance
  • problematika směny dalších měn u zahraničních služebních cest (ve kterých nebyla vyplacena záloha)
  • problematika vracení zbylých zahraničních měn a účtování měn, u kterých ČNB nevyhlašuje kurs
  • použití kursů měn při zaúčtování cestovních náhrad
  • pracovní cesty statutárních a dalších orgánů neziskových organizací
  • daňová uznatelnost a dodaňování nadlimitních cestovních náhrad
  • cestovní náhrady a možnost uplatnění DPH
  • důsledky pracovních cest pro silniční daň
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 26. října 2022, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 19577
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat