Co platí a co se mění ve mzdové účtárně? • změny a novely platné i projednávané od 1. 1. 2025
Určeno pro: mzdové účetní
Cíl: seminář přinese stručný přehled změn ve mzdových účtárnách od počátku roku 2025. Zkusíme se probrat již platnými novelami od začátku roku 2025, tak jak byly schváleny a na co nesmíme zapomenout si připravit a zapracovat do mezd.. Změny budou probírány tak, jak je potřeba je promítnout do práce mzdové účetní, jaké smlouvy a dodatky si zkontrolovat a připravit.
Program semináře:
minimální mzda, průměrný výdělek pro rok 2025 • aktuální stav a změny ve flexi novele zákoníku práce • úprava průměrného výdělku
novinky v oblasti pracovního práva
- zkušební doba – prodloužení zkušební doby, podmínky a komunikace se zaměstnancem
- změny v odměňování zaměstnanců • mzda v jiné měně • doručování
- změny v dovolené • bezprostředně navazující pracovní poměry
- práce mladistvých od 14 let
- informační povinnost zaměstnavatelů
- lékařské prohlídky
změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr - chaotický průběh roku 2024 a co platí od 1.1.2025
- limit u DPP – pro rok 2025 11.499 • vysvětlení a příklady
- limit u DPČ a zaměstnání malého rozsahu - hranice 4.499 • příklady
- dovolená
změny v oblasti daně z příjmů • změny u srážkové daně • plánované zrušení srážkové daně
srážky ze mzdy v roce 2025 • exekuce dle pravidla 4EX
- nařízení vlády • změny v exekucích k 20.12.2024
- změny v insolvencích od 1.10. 2024
cestovní náhrady v roce 2025
aktuality ke dni konání semináře
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 22. května 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21402
- Stav: Připravujeme