Powered by Smartsupp

Co platí a co se mění ve mzdové účtárně? • změny a novely platné i projednávané od 1. 1. 2025

Určeno pro: mzdové účetní

Cíl: seminář přinese stručný přehled změn ve mzdových účtárnách od počátku roku 2025. Zkusíme se probrat již platnými novelami od začátku roku 2025, tak jak byly schváleny a na co nesmíme zapomenout si připravit a zapracovat do mezd.. Změny budou probírány tak, jak je potřeba je promítnout do práce mzdové účetní, jaké smlouvy a dodatky si zkontrolovat a připravit.

Program semináře:

minimální mzda, průměrný výdělek pro rok 2025 • aktuální stav a změny ve flexi novele zákoníku práce • úprava průměrného výdělku

novinky v oblasti pracovního práva

  • zkušební doba – prodloužení zkušební doby, podmínky a komunikace se zaměstnancem
  • změny v odměňování zaměstnanců • mzda v jiné měně • doručování
  • změny v dovolené • bezprostředně navazující pracovní poměry
  • práce mladistvých od 14 let
  • informační povinnost zaměstnavatelů
  • lékařské prohlídky

změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr - chaotický průběh roku 2024 a co platí od 1.1.2025

  • limit u DPP – pro rok 2025 11.499 • vysvětlení a příklady
  • limit u DPČ a zaměstnání malého rozsahu - hranice 4.499 • příklady
  • dovolená

změny v oblasti daně z příjmů • změny u srážkové daně • plánované zrušení srážkové daně

srážky ze mzdy v roce 2025 • exekuce dle pravidla 4EX

  • nařízení vlády • změny v exekucích k 20.12.2024
  • změny v insolvencích od 1.10. 2024

cestovní náhrady v roce 2025

aktuality ke dni konání semináře

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 22. května 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21402
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat