Děti v daních (daňové zvýhodnění) aktuálně a podrobně pro rok 2022/2023 • prezenčně Ostrava
Určeno pro: vedoucí a daňové pracovníky, mzdové účetní, personalisty
- Aktuální kategorie vyživovaných dětí a příslušné legislativy
- Děti v péči nahrazující péči rodičů
- Podmínky pro uplatnění daňového zvýhodnění (DZV) na děti
- Společně hospodařící domácnost
- Podmínky pro výplatu daňového bonusu na děti
- Přehled daňových úlev na vyživované děti a pro vyživované děti
- Hodnota DZV na dět • způsob uplatnění a limity DZV na děti
- Prokazování nároku na DZV • střídavá péče o děti a DZV
- Potvrzení správce daně u dětí, které nestudují pro nemoc nebo úraz
- SLEVA za umístění dítěte („školkovné“)
- SLEVA na studenta (vlastní sleva studujícího dítěte), doktorské studium
- Soustavná příprava na budoucí povolání (studium), potvrzení o studiu
- Studium v zahraničí • zahraniční studijní programy VŠ na území ČR
- Studium na SŠ v ČR a ukončení studia na SŠ a navazující prázdniny
- Studium na VŠ v ČR a ukončení studia na VŠ, uznaná doba rodičovství
- Tiskopisy k uplatnění nároku na DZV na konkrétním příkladu
- Zdanění mzdy v režimu jen slevy na dani
- Zdanění mzdy v režimu slevy na dani a daňového bonusu
- Zdanění mzdy v režimu jen daňového bonusu
- Roční zúčtování poplatníka uplatňujícího DZV za rok 2022
- Související důležité judikáty • aktualizace pokynu D-22
- Nejčastější nedostatky a omyly
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 14. září 2022, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 24715
- Stav: Připravujeme