Powered by Smartsupp

Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek • včetně výkladu provedení fyzické inventarizace

Určeno pro: účetní z podnikatelské sféry (právnické osoby i fyzické osoby) a také pro nestátní neziskové organizace

Program semináře:

  • definice dlouhodobého majetku, řešení okrajových a sporných případů
  • pořízení a zařazení dlouhodobého majetku, počátek odepisování
  • ocenění dlouhodobého majetku v účetnictví a pro účely daňových odpisů
  • účetní a daňové odpisy a jejich vztah
  • zatřídění majetku pro účely odepisování
  • rovnoměrné, zrychlené a mimořádné daňové odpisy (srovnání z hlediska ekonomických důsledků)
  • opravy a technické zhodnocení majetku, odpisování majetku po zhodnocení
  • odpisy nehmotného majetku
  • vyřazení majetku, daňová uznatelnost zůstatkové ceny, příklady účtování
  • evidence a inventarizace dlouhodobého majetku
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 17. října 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21189
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 790 Kč Objednat