Dohoda o provedení práce a dohoda o pracovní činnosti po novele zákoníku práce
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, vedoucí pracovníky a pro všechny další zájemce o informaci z této oblasti
Dohody z pohledu zákoníku práce
- Dohody a nové informační povinnosti zaměstnavatele
- Náležitosti dohod
- Nová povinnost zaměstnavatele rozvrhovat pracovní dobu u dohod • pravidla a podmínky
- Změny v ukončování dohod a podmínky nutnosti odůvodnit výpověď z dohody
- Možnosti dohodářů žádat o pracovní poměr
- Zavedení ustanovení ZP o překážkách v práci pro dohody
- Zápočet náhradních dob do doby odpracované pro limity rozsahu práce a dovolenou
- Změny v odměňování dohod • zavedení povinných příplatků
- Zrušení fiktivního rozvrhu pro účely náhrady mzdy v době nemoci
- Zavedení povinnosti respektovat nepřetržité denní, týdenní odpočinky a pravidla evidence odpracované doby
- Způsob používání dohod a vyrovnávací období
- Nově od 1.1.2024 • Dovolená u dohod • pravidla, podmínky, příklady
- Přechodná ustanovení
Dohody z pohledu nemocenského pojištění
- Podmínky vzniku a zániku pojištění • doplatky po skončení dohod
- Zaměstnání malého rozsahu • souběhy dohod u jednoho zaměstnavatele
Dohody z pohledu zdravotního pojištění
- Podmínky vzniku a zániku pojištění • pravidla, principy
- Doplatky po skončení dohod
- Odvod z minimální mzdy
- Souběhy dohod u jednoho zaměstnavatele
Dohody z pohledu zdaňování
- Principy • pravidla • limity pro srážkovou daň • souběhy dohod u jednoho zaměstnavatele
- Návrhy změn u DPP v rámci konsolidačního balíčku • změna limitu pro odvody • souběhy dohod u různých zaměstnavatelů • ohlašovací povinnosti • informace dle aktuálního stavu
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 31. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26082
- Stav: Obsazeno