Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr z pohledu mzdové účetní 2023/2024 • brigády zaměstnanců a studentů, dovolená
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a pro všechny dalším zájemce o informace z této oblasti.
Obsah: Aktuální a očekávaný stav v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr • novinky pro rok 2023 a 2024 • brigády zaměstnanců a studentů, jejich specifika z pohledu zaměstnance i zaměstnavatele.
- Dohoda o provedení práce – výhody a nevýhody pro zaměstnance a zaměstnavatele
- Dohoda o pracovní činnosti – výhody a nevýhody pro zaměstnance a zaměstnavatele
- Novela zákoníku práce v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr s účinností v roce 2023 a 2024
- Dovolená pro zaměstnance na DPP a DPČ
- Sociální a zdravotní pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Nárok na nemocenské dávky u zaměstnanců na DPP a v rámci zaměstnání malého rozsahu
- Specifika zaměstnání brigádníků v době jejich dovolené
- Souběh zaměstnání v pracovním poměru a dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr u jednoho a více zaměstnavatelů
- Dovolená v kombinaci s neplaceným volnem
- Význam čerpání dovolené pro maminky na mateřské a rodičovské dovolené
- Praktické příklady
- Dotazy • diskuse
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 13. října 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 24991
- Stav: Obsazeno