Dovolená bez chyb a omylů • zaměstnání a brigády během letních prázdnin • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a všem dalším zájemcům o získání kompletních informací z oblasti mzdového účetnictví.
Obsah semináře: Dovolená v roce 2025 u zaměstnanců v pracovním poměru i na dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr. Výklad a praktické příklady. Brigády studentů i zaměstnanců během letních prázdnin. Odměny, nárok na dovolenou a na nemocenské dávky.
- Podmínky čerpání dovolené
- Dovolená zaměstnanců v pracovním poměru
- Dovolená zaměstnanců na DPP a DPČ
- Snížení nároku na dovolenou v případě dlouhodobé nepřítomnosti
- Přečerpání dovolené a jeho řešení • srážky ze mzdy
- Příklady na výpočet nároku na dovolenou v běžných i výjimečných případech
- Brigády studentů i zaměstnanců v době letních prázdnin
- Nárok na dovolenou u krátkodobých brigád
- Nárok na nemocenské dávky u brigádníků
- Optimální nastavení zaměstnaneckých vztahů v případě souběhu
- Aktuality ke dni konání semináře
- diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete posílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi).
FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře, při prezenční formě je obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 20. června 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26512
- Stav: Připravujeme