DPH pro mírně pokročilé • dvoudenní seminář
Určeno pro: ekonomické pracovníky z podnikatelské sféry s malou zkušeností v problematice DPH. Seminář je určen pro omezený počet posluchačů.
Posluchači obdrží osvědčení o absolvování kurzu. V ceně semináře je titul Abeceda DPH (ANAG, 2/2024) a ukázkové číslo časopisu Účetní a daně.
Seminář se koná ve dnech 1.10. - 2.10. 2024
Program semináře:
- co je a co není předmětem daně
- osoby povinné a identifikované k dani
- místo zdanitelného plnění podle §9
- místo zdanitelného plnění podle §10 až §10i
- místo zdanitelného plnění ve vztahu mezi státy EU
- místo zdanitelného plnění ve vztahu mezi státy třetích zemí
- kdo a jak přiznává DPH
- datum uskutečnění zdanitelného plnění a pohled na §20a
- jedno a víceúčelové poukazy
- zdaňování tzv. prodeje zboží na dálku – tzv. systém MOSS
- zvláštní typy zdanitelných plnění • poskytnutí služby pro účely nesouvisející s ekonomickými činnostmi
- doklady tzv. reverse charge • kdy přijatá služba či zboží podléhá tomuto systému a kdy ne
- náležitosti daňového dokladu • praktické ukázky • co ovlivňuje pokud něco chybí
- základ daně a sazby daně
- sazby daně a oprava zdanitelného plnění
- režim přenesení DPH • co podléhá přenesení DPH v názorných příkladech a co se stane když udělám chybu
- různé konkrétní příklady zdanitelných plnění
- příklady zdanitelných plnění z praxe a rozbor řešení těchto příkladů
- nárok na odpočet daně kdy je a kdy není • systémový přehled
- přiznání k DPH • rozbor jednotlivých řádků přiznání
- souhrnné hlášení • kdy a jak ho vyplnit a podat
- kontrolní hlášení a jeho vztah k přiznání DPH a vazby na řádky přiznání
- novinky v DPH 2024 a připravované změny
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 1. října 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21177
- Stav: Připravujeme