Powered by Smartsupp

Důležité změny u dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti od 1.8.2024 a od 1.1.2025 • pojistné z dohod • dovolená u dohod

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, vedoucí pracovníky a pro všechny další zájemce o informaci z této oblasti

  • Dohody a jejich náležitosti
  • Informační povinnost
  • Povinnost zaměstnavatele rozvrhovat pracovní dobu u dohod – pravidla a podmínky, důležitá novinka – dohoda o rozvrhování pracovní doby se zaměstnancem, forma a její nové podmínky, jak využít v praxi, dopad na překážky v práci
  • Dohody a práce na dálku – podoba dohody, co je dobré v dohodě uvést, když si může zaměstnanec pracovní dobu rozvrhovat sám – nutné vyčlenění dohody o rozvrhování pracovní doby zaměstnancem do 31.12.2025
  • Důležitá změna v odměňování dohod, možnost sjednat odměňování s přihlédnutím k příplatkům • podmínky a pravidla
  • Ukončování dohod a podmínky nutnosti odůvodnit výpověď z dohody
  • Možnosti dohodářů žádat o pracovní poměr
  • Dohody a překážky v práci
  • Zápočet náhradních dob do doby odpracované pro limity rozsahu práce a dovolenou
  • Dohody a odměňování • principy • příplatky
  • Povinnosti respektovat nepřetržité denní, týdenní odpočinky a pravidla evidence odpracované doby
  • Zaměstnání malého rozsahu • dohody z pohledu pojištění a zdaňování
  • Nový systém oznámených DPP, jejich režim • podmínky od 1.1.2025
  • Kdy bude DPP zaměstnáním malého rozsahu
  • Za jakých podmínek nemohou být DPP zaměstnáním malého rozsahu
  • Změny v limitech pro vznik pojištění
  • Změny a souvislosti se zdravotním pojištěním
  • Změny ve srážkové dani u dohod, změna limitu a změna hranice výpočtu, sjednocení se sociálním pojištěním
  • Dovolená u dohod – základní přehled
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 31. října 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26335
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat