Důležité změny u dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti od 1.8.2024 a od 1.1.2025 • pojistné z dohod • dovolená u dohod
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, vedoucí pracovníky a pro všechny další zájemce o informaci z této oblasti
- Dohody a jejich náležitosti
- Informační povinnost
- Povinnost zaměstnavatele rozvrhovat pracovní dobu u dohod – pravidla a podmínky, důležitá novinka – dohoda o rozvrhování pracovní doby se zaměstnancem, forma a její nové podmínky, jak využít v praxi, dopad na překážky v práci
- Dohody a práce na dálku – podoba dohody, co je dobré v dohodě uvést, když si může zaměstnanec pracovní dobu rozvrhovat sám – nutné vyčlenění dohody o rozvrhování pracovní doby zaměstnancem do 31.12.2025
- Důležitá změna v odměňování dohod, možnost sjednat odměňování s přihlédnutím k příplatkům • podmínky a pravidla
- Ukončování dohod a podmínky nutnosti odůvodnit výpověď z dohody
- Možnosti dohodářů žádat o pracovní poměr
- Dohody a překážky v práci
- Zápočet náhradních dob do doby odpracované pro limity rozsahu práce a dovolenou
- Dohody a odměňování • principy • příplatky
- Povinnosti respektovat nepřetržité denní, týdenní odpočinky a pravidla evidence odpracované doby
- Zaměstnání malého rozsahu • dohody z pohledu pojištění a zdaňování
- Nový systém oznámených DPP, jejich režim • podmínky od 1.1.2025
- Kdy bude DPP zaměstnáním malého rozsahu
- Za jakých podmínek nemohou být DPP zaměstnáním malého rozsahu
- Změny v limitech pro vznik pojištění
- Změny a souvislosti se zdravotním pojištěním
- Změny ve srážkové dani u dohod, změna limitu a změna hranice výpočtu, sjednocení se sociálním pojištěním
- Dovolená u dohod – základní přehled
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 31. října 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26335
- Stav: Připravujeme