Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
Autor: Marek Merhaut
- Kód produktu: 65275
- Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
- Počet stran: 136
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-7478-032-5
- Datum vydání: květen 2013
- Běžná cena s DPH: 277 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -28 Kč
- Vaše cena s DPH: 249 Kč
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.
Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).
OBSAH: