Etika v podnikové strategii (3., rozšířené vydání)

Autor: Ivo Rolný

  • Kód produktu: 63518
  • Nakladatelství: Key Publishing
  • Počet stran: 111
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: 978-80-87071-45-8
  • Datum vydání: leden 2011
  • Vaše cena s DPH: 280 Kč
ks
    V prodeji
Kniha Etika v podnikové strategii nese příznačný podtitul Metodologické postupy integrace etiky do podnikové strategie. Obsahuje teoretická východiska a uceleně uspořádanou řadu praktických kroků v rámci podnikové strategie, které jsou předpokladem dlouhodobě úspěšného podnikání. Nastolením a dodržováním zásad podnikatelské etiky v rámci podniku totiž můžeme výrazně snižit náklady a ztráty, zvýšit efektivitu komunikace a tim i produktivitu práce. Z dlouhodobého hlediska získáme tzv. nehmotná aktiva, která mají konkrétní ekonomické výstupy. Etické chování podniku se tak stává praktickou komparativní výhodou na trhu. Pokud chtějí být naše podniky trvale úspěšné v konkurenci ostatních a to i na zahraničních trzích, je systematická integrace etiky do jejich strategických plánů nutností.

Chcete se na něco zeptat?