Exekuce srážkami ze mzdy 2025
Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM a všechny, kteří se zabývají problematikou srážek ze mzdy
Pravidelné účastníky tohoto semináře upozorňujeme, že z důvodu rozsáhlosti změn účinných k 1. 10. 2024 a k 1. 1. 2025 nemohou být z časových důvodů předmětem semináře některá okrajová témata – zejména vznik zákonných a sjednaných srážek ze mzdy, paušálně stanovená náhrada nákladů plátce mzdy, srážky z dávek nemocenského pojištění, režim několika plátců mzdy či poskytování součinnosti. Účastníci semináře obdrží aktuální pracovní materiály vypracované lektorem ke dni konání semináře, včetně praktických příkladů.
Účastníci semináře obdrží aktuální pracovní materiály vypracované lektorem ke dni konání semináře, včetně praktických příkladů.
Program semináře:
- průběh exekuce srážkami ze mzdy • nový posun účinků do následujícího měsíce
- zákonná výše srážek ze mzdy v roce 2025 • konkrétní výpočty
- odlišná pravidla výpočtu výše srážek ze mzdy v novém režimu čtyř exekucí
- souběhy srážek ze mzdy • praktické příklady určování pořadí
- změna plátce mzdy v průběhu prováděné exekuce • problematické pořadí
- postižení přeplatků z ročního zúčtování daně
- srážky ze mzdy v průběhu insolvenčního řízení • nové zvláštní srážky na zálohu insolvenčních nákladů
- odpovědnost plátce mzdy • riziko žalob a pokut
- řešení specifických situací • diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 29. září 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26544
- Stav: Připravujeme