Powered by Smartsupp

Exekuce srážkami ze mzdy • včetně změn s účinností od 1. 10. 2024 • prezenčně i on-line

Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM a všechny, kteří se zabývají problematikou srážek ze mzdy

Program semináře

  • srážky ze mzdy na základě zákona • uzavřených dohod • nařízených exekucí
  • předpoklady a průběh exekuce srážkami ze mzdy
  • zákonná výše srážek ze mzdy v roce 2024 • konkrétní výpočty
  • paušálně stanovená náhrada nákladů plátce mzdy
  • souběhy exekučních, sjednaných a zákonných srážek ze mzdy
  • praktické příklady určování pořadí jednotlivých srážek ze mzdy
  • změna plátce mzdy v průběhu prováděné exekuce • problematické pořadí
  • odpovědnost plátce mzdy • riziko žalob a pokut
  • postižení odstupného
  • postižení daňových bonusů a přeplatku z ročního zúčtování daně
  • srážky ze mzdy v průběhu insolvenčního řízení
  • řešení specifických situací
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Účastníci semináře obdrží pracovní materiály s praktickými příklady, vypracované lektorem aktuálně, ke dni konání semináře.

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 28. listopadu 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26281
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 690 Kč Objednat