Exekuce srážkami ze mzdy • včetně změn s účinností od 1. 10. 2024 • prezenčně i on-line
Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM a všechny, kteří se zabývají problematikou srážek ze mzdy
Program semináře
- srážky ze mzdy na základě zákona • uzavřených dohod • nařízených exekucí
- předpoklady a průběh exekuce srážkami ze mzdy
- zákonná výše srážek ze mzdy v roce 2024 • konkrétní výpočty
- paušálně stanovená náhrada nákladů plátce mzdy
- souběhy exekučních, sjednaných a zákonných srážek ze mzdy
- praktické příklady určování pořadí jednotlivých srážek ze mzdy
- změna plátce mzdy v průběhu prováděné exekuce • problematické pořadí
- odpovědnost plátce mzdy • riziko žalob a pokut
- postižení odstupného
- postižení daňových bonusů a přeplatku z ročního zúčtování daně
- srážky ze mzdy v průběhu insolvenčního řízení
- řešení specifických situací
- diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Účastníci semináře obdrží pracovní materiály s praktickými příklady, vypracované lektorem aktuálně, ke dni konání semináře.
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 28. listopadu 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26281
- Stav: Připravujeme