Exekuce srážkami ze mzdy v roce 2025
Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM a všechny, kteří se zabývají problematikou srážek ze mzdy
Pravidelné účastníky tohoto semináře upozorňujeme, že z důvodu rozsáhlosti změn účinných k 1. 10. 2024 a k 1. 1. 2025 nemohou být z časových důvodů předmětem semináře některá okrajová témata – zejména vznik zákonných a sjednaných srážek ze mzdy, paušálně stanovená náhrada nákladů plátce mzdy, srážky z dávek nemocenského pojištění, režim několika plátců mzdy či poskytování součinnosti.
Účastníci semináře obdrží aktuální pracovní materiály vypracované lektorem ke dni konání semináře, včetně praktických příkladů.
Program semináře:
- průběh exekuce srážkami ze mzdy • nový posun účinků do následujícího měsíce
- zákonná výše srážek ze mzdy v roce 2025 • konkrétní výpočty
- odlišná pravidla výpočtu výše srážek ze mzdy v novém režimu čtyř exekucí
- souběhy srážek ze mzdy • praktické příklady určování pořadí
- změna plátce mzdy v průběhu prováděné exekuce • problematické pořadí
- postižení přeplatků z ročního zúčtování daně
- srážky ze mzdy v průběhu insolvenčního řízení • nové zvláštní srážky na zálohu insolvenčních nákladů
- odpovědnost plátce mzdy • riziko žalob a pokut
- řešení specifických situací
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 31. března 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26438
- Stav: Připravujeme