Powered by Smartsupp

Exekuce srážkami ze mzdy v roce 2025

Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM a všechny, kteří se zabývají problematikou srážek ze mzdy

Pravidelné účastníky tohoto semináře upozorňujeme, že z důvodu rozsáhlosti změn účinných k 1. 10. 2024 a k 1. 1. 2025 nemohou být z časových důvodů předmětem semináře některá okrajová témata – zejména vznik zákonných a sjednaných srážek ze mzdy, paušálně stanovená náhrada nákladů plátce mzdy, srážky z dávek nemocenského pojištění, režim několika plátců mzdy či poskytování součinnosti.

Účastníci semináře obdrží aktuální pracovní materiály vypracované lektorem ke dni konání semináře, včetně praktických příkladů.

Program semináře:

  • průběh exekuce srážkami ze mzdy • nový posun účinků do následujícího měsíce
  • zákonná výše srážek ze mzdy v roce 2025 • konkrétní výpočty
  • odlišná pravidla výpočtu výše srážek ze mzdy v novém režimu čtyř exekucí
  • souběhy srážek ze mzdy • praktické příklady určování pořadí
  • změna plátce mzdy v průběhu prováděné exekuce • problematické pořadí
  • postižení přeplatků z ročního zúčtování daně
  • srážky ze mzdy v průběhu insolvenčního řízení • nové zvláštní srážky na zálohu insolvenčních nákladů
  • odpovědnost plátce mzdy • riziko žalob a pokut
  • řešení specifických situací
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 31. března 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26438
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 740 Kč Objednat