Fakturace, daňové a účetní doklady • aktuálně v roce 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří vystavují, přijímají, zpracovávají, účtují doklady při fakturaci
Problematika vystavování faktur dle nejdůležitějších zákonů.
Občanský zákoník a jeho dopad do náležitostí dokladů, splatnost dokladů
Zákon o ochraně spotřebitele a živnostenský zákon • náležitosti dokladů dle těchto zákonů
Zákon o účetnictví
- povinné náležitosti účetních dokladů
- srozumitelnost účetních dokladů a opravy účetních dokladů v návaznosti na legislativu v rámci zákona o DPH
- funkční měna • kurzy a účtování kurzových rozdílů
- povinná archivace dle zákona o účetnictví
- návaznost na daňovou uznatelnost dokladů dle zákona o daních z příjmů • daňové a nedaňové náklady
- České účetní standardy k výše uvedené problematice
Zákon o DPH • včetně změn v daňových a opravných dokladech od 1.1.2025
- vystavování daňových dokladů • zjednodušené daňové doklady
- povinné náležitosti daňových dokladů – rozpoznání DD dle náležitostí a nikoliv názvu
- proč není správně vystavená zálohová faktura daňovým dokladem
- fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti, povinné náležitosti těchto dokladů
- podmínky věrohodnosti původu, neměnnosti a čitelnosti daňových dokladů oproti podmínkám v zákoně o účetnictví
- elektronicky vystavované faktury a jejich výhody (QR kód)
- archivace dokladů dle zákona o DPH
- základ daně a vedlejší výdaje
- výpočet daně
- zaokrouhlování u daňových dokladů
- opravy dokladů • opravné daňové doklady, • lhůty pro provedení oprav - nově od 1.1.2025!!
- podmínky uplatnění nároku na odpočet
Informace GFŘ k dané problematice
diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 6. března 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26439
- Stav: Připravujeme