Firmy, které se rozhodly být skvělé
Autor: Morten T. Hansen, Jim Collins
- Kód produktu: 92896
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 304
- Vazba: váz., 17 x 24,5 cm
- ISBN: 978-80-271-3026-9
- Datum vydání: květen 2021
- Běžná cena s DPH: 429 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -43 Kč
- Vaše cena s DPH: 386 Kč
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.