Fond kulturních a sociálních potřeb a sociální fondy v podmínkách roku 2021

Určeno pro: příspěvkové organizace územně samosprávných celků, organizační složky státu a jejich příspěvkové organizace, územní samosprávné celky (obce, města), státní podniky, veřejné výzkumné instituce, veřejné vysoké školy, podnikatelské subjekty a neziskové organizace.

Seminář je přeložen z 20. 9. 2021 na 14. 10. 2021

Cíl: seminář je zaměřen na vysvětlení aktuálních otázek: tvorba, použití a hospodaření s fondem kulturních a sociálních potřeb (dále jen FKSP), resp. i sociálním fondem, v návaznosti na platnou legislativu

Program semináře:

vyhláška č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb a aktuální změny

  • novela ze dne 31. prosince 2019: Vyhláška č. 357/2019 Sb., kterou se mění vyhláška č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, ve znění pozdějších předpisů
  • novela ze dne 29. prosince 2020 Vyhláška č. 612/2020 Sb., kterou se mění vyhláška č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb, ve znění pozdějších předpisů
  • novelizace Vyhlášky č. 114/2020 Sb., týkající se živelných pohrom

fond kulturních a sociálních potřeb • sociální fondy

  • informace o fondu kulturních a sociálních potřeb a o sociálních fondech, rozdíl mezi uvedenými fondy, základní právní předpisy
  • tvorba fondu • zásady či pravidla pro čerpání fondu
  • informace o výše zmíněných změnách příslušných ustanovení vyhlášky
  • hospodaření s fondem a způsob jeho poskytování zaměstnancům

vyhláška č. 114/2002 Sb., související právní předpisy pro FKSP i sociální fondy • informace o souvisejících právních předpisech

hospodaření s fondy • vazby na příslušné zákony

  • tvorba fondu • zásady použití prostředků fondu a rozpočet
  • jednotlivá plnění z fondu
  • možnosti čerpání příspěvku • penzijní připojištění, doplňkové důchodové spoření a pojistné na soukromé životní pojištění
  • zápůjčky z fondu • sociální zápůjčky a výpomoci
  • dary
  • příspěvky na vitaminy • dioptrické brýle • kontaktní čočky či speciální optické pomůcky • očkování • preventivní, léčebnou a diagnostickou péči v oblasti zubního lékařství apod.
  • příspěvek na dopravu do zaměstnání
  • stravování

spolupráce s odborovými organizacemi

příklady z praxe

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 14. října 2021, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 24451
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat