Fond kulturních a sociálních potřeb • aneb jak správně tvořit, čerpat, zaúčtovat a zdanit
Určeno pro: ředitele, ekonomy, účetní či personalisty subjektů, které tvoří fond kulturních a sociálních potřeb podle vyhlášky 114/2002 Sb., jakož i širší odbornou veřejnost
Cíl: seminář je zaměřen na praktickou aplikaci vyhlášky š. 114/2002 Sb., o FKSP. Předmětem výkladu budou základní principy fungování fondu, rozpočet fondu, nastavení pravidel pro tvorbu a čerpání fondu formou vnitřního předpisu s ohledem na znění samotné vyhlášky, důvodovou zprávu k novele vyhlášky, stanovisky ombudsmana a dostupnou judikaturou.
Výklad bude dále zaměřen na praktické doporučení pro tvorbu a jednotlivé tituly čerpání, zejména:
- příspěvek na stravování
- příspěvek na rekreaci
- příspěvek na provoz vlastních zařízení sloužících kulturním a sociálním potřebám zaměstnanců
- příspěvek na náklady mateřské školy a dětské skupiny
- příspěvek na kulturní a sportovní akce, příspěvek na vzdělávání
- příspěvek na nákup vitamínové prostředky, dioptrické brýle, dentální hygienu, očkování aj.
- příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění
- peněžní a nepeněžní dary poskytované např. při pracovních a životních výročích
- sociální výpomoci a zápůjčky
Jednotlivé tituly tvorby a čerpání fondu budou komentovány i z pohledu jejich zaúčtování a zdanění daní z příjmu ze závislé činnosti s odkazem na konkrétní ustanovení zákona či účetního standardu.
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 14. listopadu 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 19876
- Stav: Připravujeme