Franchising
Autor: Jiří Ctibor, Iva Horáčková
- Kód produktu: 65909
- Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
- Počet stran: 184
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-7552-661-8
- Datum vydání: říjen 2017
- Běžná cena s DPH: 355 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -36 Kč
- Vaše cena s DPH: 320 Kč
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže.
Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.