Home office • zavedení home office a pravidla pro jeho fungování

Určeno pro: manažery, HR manažery a personalisty, majitele a jednatele menších firem, manažery odpovědné za řízení zaměstnanců na dálku

Cil: Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit. Díky řadě praktických příkladů a uceleným informacím z oblasti legislativy budete po absolvování kurzu schopni nastavit pravidla pro využívání home office ve vaší firmě. Díky přehledu výhod a nevýhod snadno zjistíte, zda je home office pro vaši společnost využitelný. Získáte komplexní informace pro zavedení systému home office ve vaší společnosti. Poznáte výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance. Pochopíte, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný. Zjistíte, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky. Poznáte, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova.

Program semináře:

Úvod do problematiky home office

  • odborná terminologie
  • výhody a nevýhody práce na dálku
  • zavedení procesu home office do firmy

Home office z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance

  • BOZP z pohledu home office • řešení pracovních úrazů
  • problémy při zavádění home office ze strany managementu
  • problémy při zavádění home office ze strany zaměstnanců
  • home office jako benefit

Legislativa a pravidla pro home office

  • legislativa pro home office • zákoník práce • zdravotní způsobilost
  • home office • tvorba vnitřního předpisu
  • home office • personální agenda
  • rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace

Diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Informace

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora, místa, data konání a eventuální zrušení semináře z organizačních důvodů. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci telefonicky, faxem, e-mailem nebo dopisem informováni.

Součástí ceny účastnického poplatku je i drobné občerstvení.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 30. října 2019, 9.00 - 15.00
  • Variabilní symbol: 15690
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat