Hospodaření příspěvkových organizací • rozpočet a fondy, včetně jejich zachycení v účetnictví • včetně předpokládaných dopadů konsolidačního balíčku v roce 2024
Určeno pro: ekonomy a účetní příspěvkových organizací, odborné pracovníky jejich zřizovatelů, jakož i další odbornou veřejnost. Vzhledem k názornosti příkladů je seminář vhodný i pro účetní, kteří s účetnictvím příspěvkových organizací začínají.
Cíl: seminář je zaměřen na právní úpravu hospodaření příspěvkových organizací s rozpočtem v souladu se zákonem 218/2000 Sb. a zákonem 250/2000 Sb. Zvláštní pozornost bude věnována tvorbě a použití peněžních fondů, a to rezervního fondu, fond investic, fondu rozvoje majetku fondu odměn a FKSP a jejich zachycení v účetnictví. Posluchači budou rovněž seznámeni s dopadem předpokládaných změn do hospodaření příspěvkových organizací v souvislosti s přijetím konsolidačního balíčku, u nichž se předpokládá účinnost od 1.1.2024. Výklad bude obsahovat účetní postupy vztahující se k jednotlivým operacím, které budou demonstrovány na souvislých příkladech vycházejících zejména z ČÚS č. 704 Fondy.
Program semináře:
seminář bude obsahovat souvislé příklady, které budou doprovázeny teoretickým výkladem s odkazy na jednotlivá ustanovení českých účetních standardů
praktické příklady budou zaměřeny zejména na účtování:
- o přijatém příspěvku na provoz
- o investičním příspěvku od zřizovatele
- o přijatých finančních darech
- o dotacíh ze státního rozpočtu a rozpočtů ÚSC, včetně záloh a finančního vypořádání
- o tvorbě a použití fondů podle zvláštního právního předpisu v návaznosti na přijaté transfery
- účtování o odvodech do rozpočtu zřizovatele
- základních souvztažností pro tvorbu a použití rezervního fondu
- základních souvztažností pro tvorbu a použití fondu investic a FRIM
- základních souvztažností pro tvorbu a použití fondu odměn
- základních souvztažností pro tvorbu a použití FKSP
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 6. listopadu 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26070
- Stav: Obsazeno