Powered by Smartsupp

Image a firemní identita

Autor: Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová

  • Kód produktu: 92657
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 224
  • Vazba: váz., 17 x 24,5 cm
  • ISBN: 978-80-271-2841-9
  • Datum vydání: duben 2020
  • Běžná cena s DPH: 369 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -37 Kč
  • Vaše cena s DPH: 332 Kč
ks
    V prodeji

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.

Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Chcete se na něco zeptat?