Powered by Smartsupp

Internetový marketing - přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk

Autor: Viktor Janouch

  • Kód produktu: 68445
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 376
  • Vazba: brož., 16,7x22,5 cm
  • ISBN: 978-80-251-4311-7
  • Datum vydání: srpen 2014
  • Běžná cena s DPH: 399 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 12%
  • Ušetříte: -48 Kč
  • Vaše cena s DPH: 351 Kč
ks
    Na dotaz

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords



Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?



Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.



Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Reklama na Internetu

- Marketingová komunikace

- Podpora prodeje

- Public Relations

- Přímý marketing

- Internetové komunikační prostředky

- Vyhodnocování marketingové komunikace



Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.



O autorovi:

Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Chcete se na něco zeptat?