IS/IT strategie krok za krokem - Teorie pro praxi
Autor: Miloslav Keřkovský a kol.
- Kód produktu: 11119
- Nakladatelství: C.H. Beck
- Počet stran: 208
- Vazba: brož., B5
- ISBN: 978-80-7400-272-4
- Datum vydání: duben 2015
- Běžná cena s DPH: 490 Kč
- Zvýhodnění on-line: %
- Ušetříte: 0 Kč
- Vaše cena s DPH: 490 Kč
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou IS/IT velmi nákladné a manažeři mívají problém se zdůvodňováním návratnosti příslušných investic.
Je důležité, aby oblast IS/IT byla efektivně řízena, a to na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je přitom strategický úroveň, protože rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce.
Publikace přináší konkrétní návod, jak při formulaci IS/IT strategie v praxi postupovat a jak ji správně implementovat.
Publikace je určena zejména manažerům podniků a studentům MBA.
Je důležité, aby oblast IS/IT byla efektivně řízena, a to na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je přitom strategický úroveň, protože rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce.
Publikace přináší konkrétní návod, jak při formulaci IS/IT strategie v praxi postupovat a jak ji správně implementovat.
Publikace je určena zejména manažerům podniků a studentům MBA.