Jak jednat s klientem (PP 141)

Autor: Oldřich Solanský

  • Kód produktu: 11334
  • Nakladatelství: Nakladatelství C.H.BECK, s.r.o.
  • Počet stran: 176
  • Vazba: brož., 14,2 x 22,6 cm
  • ISBN: 978-80-7400-758-3
  • Datum vydání: srpen 2019
  • Běžná cena s DPH: 350 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -35 Kč
  • Vaše cena s DPH: 315 Kč
ks
    V prodeji

Ani ty nejlepší právnické znalosti a zkušenosti nezaručí úspěch v oboru, pokud člověk neumí správně jednat s klientem. Nikdo z nás není dokonalý. Tato publikace by vám měla pomoci mnohé vaše drobné nedokonalosti a nedostatky při jednání s lidmi odstranit. Kniha obsahuje spoustu příkladů a také konkrétních rad, kterými se můžete řídit. Každému, kdo chce profesionálně růst, by tato kniha měla pomoci.

Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům.

Kniha je určena především pro advokáty a advokátní koncipienty, využít ji však mohou také příslušníci jiných právnických profesí, jako jsou soudci, státní zástupci, notáři, soudní exekutoři, podnikoví právníci atd., nebo i příslušníci neprávnických profesí, například sociální pracovníci, poradci, mediátoři a jiní odborníci, kteří se často nebo alespoň občas stýkají s klienty.

Chcete se na něco zeptat?