Jak na zaměstnanecké benefity v době rostoucích nákladů a inflace • v teorii a praxi roku 2023 • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, majitele firem a pro všechny další zájemce o získání přehledných informací z oblasti zaměstnaneckých benefitů.
Obsah: Zaměstnanecké benefity z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele, osvobození u zaměstnanců, financování z nákladů firmy a FKSP. Ukázky nesprávných postupů a rady k řešení špatně nastavené praxe.
- Zaměstnanecké benefity z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele
- Osvobozené příjmy zaměstnance
- Benefity poskytované zaměstnancům mylně považované za osvobozené
- Daňová uznatelnost benefitů u zaměstnavatele
- Zvýhodněné nákupy zaměstnanců • vzorky prodávaného zboží
- Peněžitý a nepeněžitý příspěvek na stravování
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění
- Příspěvek na rekreaci zaměstnance, sport a kulturu
- Zboží a služby od zdravotnických zařízení
- Dary a dárky zaměstnancům
- Příspěvky zaměstnancům z FKSP
- Praktické příklady
- DOTAZY na lektora můžete poslílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi).
- FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře, při prezenční formě je obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 29. března 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 24905
- Stav: Připravujeme