Jak ochránit účetnictví před chybami • dodržení věrného a poctivého obrazu předmětu účetnictví • prezenčně i on-line
Určeno pro: účetní, pracovníky účetních a poradenských firem a pro ekonomické pracovníky, je také vhodný i pro začínající účetní
Cíl: po absolvování semináře budete vědět, co vše je nutné zabezpečit pro bezchybné vedení a zpracování účetnictví, jak zajistit správnou komunikaci s ostatními zaměstnanci firmy a dále včasné zajištění podkladů a dokladů tak, aby byly dorženy termíny dané příslušnými právními předpisy. V přpípadě, že je účetnictví zpracováno účetní firmou, je důležité správné uzavření smlouvy na vedení a zpracování účetnictví. Dále budou probrány účetní operace, se kterými účetní mívají problémy, protože se s velkou většinou těchto oeprací nesetkávají každý den. Jde o časové rozlišeníí, stanovení postupů pro použití dohadných účtů, a dále postup tvorby a čerpání zákonných rezer, a správné nastavení analytických účtů nákladových a výnosových dle ČÚS č. 1. Všechno bude předvedenou a vysvětleno z pohledu praxe. Po absolvování tohoto semináře vám bude vše jasné.
Program semináře:
- zajištění dokladů a podkladů pro srpávné vedení a zpracování účetnictví,, které doposud v účtárnách chybí
- zajištění spolupráce s dalšími zaměstnanci firmy, zvláště před ukončení účetnictví za rok 2024
- seznámení s důležitými ustanoveními smlouvy na vedení a zpracování účetnictví
- vysvětlení odpovědnosti za účetnictví účetní jednotky
- správné analytické členění nákladových a výnosových účtů ve vazbě na zákjon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů
- výklad postupů pro správné použití časového rozlišení nákladů a výnosů vč. účtování
- výklad postupů pro správné použití dohadných účtů vč. účtování
- výklad tvorby a čerpání zákonných rezerv vč. účtování
- výklad účtování je veden s vazbou na vnitřní směrnice účetní jednotky
- zjišťování chyb v účetnictví prostřednictvím určitých účetních sestav
- opravy účetních zápisů, postup při případné rekonstrukci účetnictví
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 31. října 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21199
- Stav: Připravujeme