Jak si poradit se stresem
Jste v osobním životě či v práci vystaveni velkému tlaku? Máte pocit, že se na vás valí nepříjemné události bez možnosti to ovlivnit? Jste v nepohodě v důsledku nějaké dlouhodobé zátěže? Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí se naučit preventivnímu antistresovému přístupu k řešení vybraných situací a zvýšit svou odolnost proti stresu v běžném i pracovním životě.
Cíle:
- naučit se preventivnímu přístupu ke stresovým situacím
- naučit se zvládat stres a posílit odolnost proti stresu
- získat praktické dovednosti v technikách pro uvolňování stresu
- naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a s nadhledem
Program semináře:
stres, jeho příčiny a prožívání
- co je to stres
- vnější a vnitřní stresory
- obvyklé stresory v pracovním i osobním životě
- co podporuje rozvoj stresu
- projevy stresu
- reakce na stres
- co ovlivňuje odolnost proti stresu
práce se stresem
- principy zvládání stresu
- aktivní a reaktivní přístup
- možnosti změny stresového prožívání
- možnosti řešení vybraných stresových situací
- relaxační a antistresové techniky
praktická část
- měření aktuální i dlouhodobé zátěže
- nácvik technik zvládání a uvolňování stresu
- řešení konkrétních příkladů na základě potřeb účastníků
- test
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 24. října 2024, 9.00 - 16.00
- Variabilní symbol: 21195
- Stav: Připravujeme