Jestli nejsi první budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
Autor: Grant Cardone
- Kód produktu: 70016
- Nakladatelství: Grant Cardone CEE
- Počet stran: 200
- Vazba: váz., 15,3 × 23,5 cm
- ISBN: 978-80-260-7477-9
- Datum vydání: březen 2015
- Běžná cena s DPH: 399 Kč
- Zvýhodnění on-line: 30%
- Ušetříte: -120 Kč
- Vaše cena s DPH: 279 Kč
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu. Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence. Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování!
Zjistěte, jak prodávat
Dokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence.
Přesné strategie úspěchu vedoucí k:
• Premene neprodaného na prodané
• Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodejů
• Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO
• Zachování prehnaného prodejního prístupu
• A mnohem více...
Vaše audiokniha pro zvýšení prodejů
Ve skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první. Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.