Komplikované případy ve mzdové účtárně v teorii a přehledných praktických příkladech • s přihlédnutím k aktuálnímu vývoji v roce 2023
Určeno pro:mzdové účetní, personalisty, majitele firem a pro všechny další zájemce o získání aktuálních informací z oblasti mzdové a personální problematiky
Obsah: Problémy v oblasti mezd, které neřešíme každý den, ale musíme na ně být připraveni, vše aktuálně podle platné legislativy, s přihlédnutím k očekávanému vývoji v roce 2023 a 2024. Tradičně jak v teorii, tak i v praktických příkladech.
- Sociální pojištění • sleva zaměstnavatele u zkrácených úvazků0/li>
- Novela zákoníku práce
- Kontrola čerpání dovolené
- Výpočet nároku na dovolenou v případě změny úvazku
- Výpočet nároku na dovolenou případě dlouhodobé nepřítomnosti
- Zaměstnanecké benefity a jejich dopad na odvody zaměstnanců a zaměstnavatele
- Stravování a občerstvení pro zaměstnance
- Přehled případů, kdy zaměstnavatel nedoměřuje zdravotní pojištění do minimální výše a upozornění na problematické situace, kdy je doměření nutné.
- Odměny u DPP a zaměstnání malého rozsahu
- Výpočet průměrného čistého měsíčního výdělku nejen u DPP
- Pracovní smlouva versus Smlouva o výkonu funkce jednatele, rozdíly z pohledu pracovního práva a nemocenského pojištění
- Srážky ze mzdy a jejich významné změny pro rok 2023
- Vyplňování „běžných“ tiskopisů zaměstnanci a zaměstnavatelem
- Daňové zvýhodnění na děti v problematických případech
- Aktuality ke dni konání semináře • očekávané změny v roce 2023 a 2024
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 19. června 2023, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 24971
- Stav: Připravujeme