Powered by Smartsupp

Komplikované účetní případy v účetnictví veřejného sektoru • prezenčně i on-line

Určeno pro: účetní vybraných účetních jednotek, které se chtějí zdokonalit v komplikovaných a nejednoznačných účetních operacích ve vyhlášce č. 410/2009 Sb.

Program semináře:

  • stanovení pořizovací ceny dlouhodobého majetku a kategorie nákladů, u kterých se může účetní jednotka rozhodnou, zda vstupují do pořizovací ceny
  • přecenění dlouhodobého majetku určeného k prodeji a obsah vnitřní směrnice pro tuto oblast
  • oceňování finančního majetku k rozvahovému dni
  • používání účtu 408 při opravách chyb minulých období
  • používání účtu 406 při prvním použití účetní metody
  • účtování fondů u příspěvkových organizací a územních samosprávných celků
  • otázka reklasifikace dlouhodobých pohledávek a dluhů na krátkodobé
  • nutné členění analytických účtů pro správné sestavení přehledu o změnách vlastního kapitál
  • rozdíl mezi definicemi v účetních předpisech a v rozpočtové skladbě
  • účtování DPH při opravách základu daně podle § 74b zákona o DPH od 1.1.2025
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 5. června 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21426
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat