Kontrolní systém účetnictví, jeho správné nastavení, vazba nejen na účtování, ale i na další podklady a doklady vstupující do účetnictví • prezenčně i on-line
Určeno pro: pracovníky účtáren, účetní firmy, ale i majitele firem, kteří chtějí mít své účetnictví v pořádku, a chtějí mu v základu porozumět • určeno pro podnikatelskou sféru
Pokud si účetní jednotka nenastaví řádný kontrolní systém účetnictví, správné postupy a nebude mít vytvořené vnitřní směrnice (minimálně ty povinné), nemůže mít stoprocentní jistotu, že účetnictví bude v pořádku. Výklad nejen dle právních předpisů, ale také z pohledu praktických poznatků a zkušeností lektorky. Výklad bude doplněn příklady z praxe, které se v učebnicích ani ve škole nedozvíte.
Cíl: Seznámit se s řádným kontrolním systémem, které si účetní jednotka stanoví tak, aby výsledky účetnictví bylo vedeno v souladu nejen s účetními předpisy, ale aby také bylo v souladu s § 7 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Pomocí kontrolních vazeb lze najít i chyby a omyly v účetnictví.
BONUS V PODOBĚ KONZULTACE ZDARMA PŘI ÚČASTI NA PREZENČNÍ VÝUCE : přednášející, paní Hana Kovalíková, Vám bude cca 1 hodinu po semináři k dispozici, abyste se jí mohli zeptat na to, co konkrétně potřebujte řešit. Pro takovou konzultaci je vhodné si příněst s sebou doklady, kterých se bude konzultace týkat.
Program semináře:
- platné účetní předpisy a metody pro podnikatele, kteří vedou účetnictví
- nastavení kontrolního systému a postupů při praktických kontrolách účetních sestav
- informace k tvorbě vnitřních směrnic účetní jednotky
- doklady, dokumenty a podklady, které jsou nezbytné pro správné vedení účetnictví a pro provádění kontrol
- nejčastěji se objevující účetní případy ve třídách 0, 1, 2, 3, 5 a 6
- případy, kde se objevují chyby v zaúčtování, např. účtování záloh a zahraničních faktur
- předvedení analytického členění ve třídě 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
- vazba na obchodní smlouvy
- chyby při uzavírání obchodních smluv
- zajištění správné spolupráce jednotlivých oddělení
- časté chyby v postupech při kontrole účetních sestav
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 21. října 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21484
- Stav: Připravujeme