Kratší úvazky v širších souvislostech a v porovnání s plnými úvazky • výhody a nevýhody • prezenčně i on-line v Olomouci
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní
- Zaměstnávání na kratší pracovní dobu – výhody a nevýhody oproti stanovené týdenní pracovní době
- Pracovní doba stanovená a sjednaná; sjednání pracovní doby v pracovní smlouvě – jak a proč; úprava pracovní doby u kratších úvazků – řešení výjimek v souvislosti s celkovou úpravou pracovní doby u zaměstnavatele
- Kratší pracovní doba při pružné pracovní době a její úpravy.
- Práce v rámci úvazku, nad úvazek, ale do stanovené týdenní pracovní doby • práce přesčas u kratší pracovní doby • rozdíly u rovnoměrně a nerovnoměrně rozvržené pracovní doby v porovnání se stanovenou týdenní pracovní dobou
- Pracovní místo, co je definuje a jak je chápat v souvislosti s kratším úvazkem
- Dva nebo více kratších úvazků u téhož zaměstnance • souvislost se sjednaným druhem práce • jak přistupujeme k plánování pracovní doby • pracovní neschopnosti • dovolené atd. Rozdíl mezi dvěma polovičními a jedním plným úvazkem.
- Potřeba kratší pracovní doby na straně zaměstnavatele v případech, kdy pro zaměstnance nemá práci na plný úvazek (např. při organizačních změnách z důvodu snižování stavu zaměstnanců za účelem zefektivnění práce) • situace a jejich řešení
- Potřeba kratší pracovní doby na straně zaměstnance • kdy musíme zaměstnanci vyhovět a kdy ne • sjednání kratší pracovní doby na omezenou dobu nebo bez časového omezení
- Práce rodičů na kratší úvazek v souvislosti s rodičovskou dovolenou
- Odměňování při kratším úvazku
- Dovolená jako taková a dovolená u kratších úvazků – nárok na dovolenou za kalendářní rok a jeho výpočet • poměrná část dovolené • co se pro účely dovolené považuje za výkon práce • nárok na dovolenou při práci nad sjednaný úvazek • dovolená při přechodu na kratší úvazek • krácení dovolené • určení dovolené při plném a při kratším úvazku • čerpání dovolené
- diskuze • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 31. května 2023, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 24956
- Stav: Připravujeme