Kultura organizace je cestou ke strategii
Autor: David Müller, Tomáš Bujna, Jan Bloudek, Sláva kubátová
- Kód produktu: 6274
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 268
- Vazba: brož., 12,5x20,5 cm
- ISBN: 978-80-7261-265-9
- Datum vydání: prosinec 2013
- Běžná cena s DPH: 309 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -31 Kč
- Vaše cena s DPH: 278 Kč
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Ediční řada Action Learning – praktických management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé tituly této řady připravil tým lektorů TC Business School, kteří metodou Action Learning aplikační projekty vedli jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.