Management a marketing sportu 21. století

Autor: Čáslavová Eva

  • Kód produktu: 33511
  • Nakladatelství: Ekopress
  • Počet stran: 211
  • Vazba: brož., 16,5 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-87865-62-0
  • Datum vydání: leden 2021
  • Běžná cena s DPH: 282 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -28 Kč
  • Vaše cena s DPH: 254 Kč
ks
    V prodeji

Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.

Chcete se na něco zeptat?