Manuál copywritingu

Autor: Vojtěch Untermüller

  • Kód produktu: 92493
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 160
  • Vazba: brož., 15 x 21,3 cm
  • ISBN: 978-80-271-2585-2
  • Datum vydání: červenec 2019
  • Běžná cena s DPH: 249 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -25 Kč
  • Vaše cena s DPH: 224 Kč
ks
    V prodeji

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Chcete se na něco zeptat?