Manuál copywritingu
Autor: Vojtěch Untermüller
- Kód produktu: 92493
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 160
- Vazba: brož., 15 x 21,3 cm
- ISBN: 978-80-271-2585-2
- Datum vydání: červenec 2019
- Běžná cena s DPH: 249 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -25 Kč
- Vaše cena s DPH: 224 Kč
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.