Manuál exportéra - Jak analyzovat zahraniční trhy

Autor: Šárka Waisová

  • Kód produktu: 60680
  • Nakladatelství: Vydavatelství Aleš Čeněk, s.r.o.
  • Počet stran: 168
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7380-539-5
  • Datum vydání: leden 2015
  • Běžná cena s DPH: 180 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -18 Kč
  • Vaše cena s DPH: 162 Kč
ks
    V prodeji
Jednou z možností, jak v obtížných ekonomických podmínkách zvýšit růst podniku, je teritoriální expanze a rozšíření aktivit na nové trhy. Je stále jasnější, že chce-li firma uspět na vysoce konkurenčním a navíc nepřehledném mezinárodním trhu, nestačí jen mít dobrý nápad a produkt, ale je třeba cílovým trhům dobře rozumět a chápat faktory, které ovlivňují trh i globální ekonomiku. Před vstupem do mezinárodního prostředí a zejména na neevropské – méně známé – trhy musí firma provést řadu analýz, které jí umožní efektivní a správné rozhodování o strategii mezinárodního marketingu a vyhodnocení rizik, která s mezinárodním podnikáním bezprostředně souvisejí. Cílem této publikace je vytvořit srozumitelný a široce aplikovatelný rámec, který každému – i méně zkušenému podniku a týmu – umožní vybudovat vlastní tržní zpravodajství a posunout se za hranici pouhého sběru a prezentace čísel a údajů. Tato kniha ukáže, jak analyzovat vnější prostředí firmy, které působí na všechny účastníky trhu, a jak postupovat při budování tržního zpravodajství, kde a jak sbírat data, jak je vyhodnocovat a přetavit do informací, jak je interpretovat, jak odhalit trendy vývoje na zahraničním teritoriu a vytvářet prognózy. Záměrem autorky této publikace je vytvořit průvodce analýzou zahraničního trhu a vytvořit postup, který může být opakovaně aplikován jakoukoliv firmou a jejím týmem při expanzi na jakýkoliv zahraniční trh.

Chcete se na něco zeptat?