Marketing podle cílových skupin
Autor: Jochen Kalka, Florian Allgayer
- Kód produktu: 4953
- Nakladatelství: CPress
- Počet stran: 270
- Vazba: váz., B5
- ISBN: ISBN 978-80-251-1617-3
- Datum vydání: únor 2008
- Vaše cena s DPH: 703 Kč
Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají. Kniha je určena: marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky;sociologům, pro které je unikátní demografickou studií; studentům a všem zájemcům o danou problematiku. Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: „člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve.“