Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
- Kód produktu: 67017
- Nakladatelství: EDUKO nakladatelství, s.r.o.
- Počet stran: 272
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-88057-17-8
- Datum vydání: červenec 2016
- Běžná cena s DPH: 199 Kč
- Zvýhodnění on-line: 30%
- Ušetříte: -60 Kč
- Vaše cena s DPH: 139 Kč
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.
Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.