Marketingová komunikace a public relation - Výklad pojmů a teorie oboru
Autor: Jan Halada
- Kód produktu: 64078
- Nakladatelství: Karolinum
- Počet stran: 120
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-246-3075-5
- Datum vydání: září 2015
- Běžná cena s DPH: 165 Kč
- Zvýhodnění on-line: 12%
- Ušetříte: -20 Kč
- Vaše cena s DPH: 145 Kč
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.