Marketingová komunikace - Nové trendy 3.0
Autor: Petr Frey
- Kód produktu: 6248
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 204
- Vazba: brož., 16,5x23,5 cm
- ISBN: 978-80-7261-237-6
- Datum vydání: listopad 2011
- Vaše cena s DPH: 351 Kč
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.