Marketingová komunikace - Nové trendy 3.0

Autor: Petr Frey

  • Kód produktu: 6248
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 204
  • Vazba: brož., 16,5x23,5 cm
  • ISBN: 978-80-7261-237-6
  • Datum vydání: listopad 2011
  • Vaše cena s DPH: 351 Kč
ks
    Na dotaz
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

Chcete se na něco zeptat?