Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Autor: Daniel Jesenský
- Kód produktu: 92758
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 512
- Vazba: váz., 17,7 x 24,8 cm
- ISBN: 978-80-271-1724-6
- Datum vydání: říjen 2020
- Běžná cena s DPH: 499 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -50 Kč
- Vaše cena s DPH: 449 Kč
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.
Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.
V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.