Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský

  • Kód produktu: 92758
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 512
  • Vazba: váz., 17,7 x 24,8 cm
  • ISBN: 978-80-271-1724-6
  • Datum vydání: říjen 2020
  • Běžná cena s DPH: 499 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -50 Kč
  • Vaše cena s DPH: 449 Kč
ks
    V prodeji

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.

Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.

V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Chcete se na něco zeptat?