Powered by Smartsupp

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv

  • Kód produktu: 33486
  • Nakladatelství: Ekopress
  • Počet stran: 196
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: 978-80-87865-14-9
  • Datum vydání: listopad 2014
  • Běžná cena s DPH: 269 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 30%
  • Ušetříte: -81 Kč
  • Vaše cena s DPH: 188 Kč
ks
    V prodeji

Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.

Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.

Chcete se na něco zeptat?