Marketingové řízení památkových objektů
Autor: Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv
- Kód produktu: 33486
- Nakladatelství: Ekopress
- Počet stran: 196
- Vazba: brož., B5
- ISBN: 978-80-87865-14-9
- Datum vydání: listopad 2014
- Běžná cena s DPH: 269 Kč
- Zvýhodnění on-line: 30%
- Ušetříte: -81 Kč
- Vaše cena s DPH: 188 Kč
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.