Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
Autor: Radek Tahal a kolektiv
- Kód produktu: 92163
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 264
- Vazba: váz., 16,7x24 cm
- ISBN: 978-80-271-0206-8
- Datum vydání: srpen 2017
- Běžná cena s DPH: 349 Kč
- Zvýhodnění on-line: 12%
- Ušetříte: -42 Kč
- Vaše cena s DPH: 307 Kč
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.
Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.