Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal a kolektiv

  • Kód produktu: 92163
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 264
  • Vazba: váz., 16,7x24 cm
  • ISBN: 978-80-271-0206-8
  • Datum vydání: srpen 2017
  • Běžná cena s DPH: 349 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 12%
  • Ušetříte: -42 Kč
  • Vaše cena s DPH: 307 Kč
ks
    V prodeji

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.

Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru. 

Chcete se na něco zeptat?