Marketingový výzkum - v udržitelném marketingovém managementu

Autor: David Melas, Miroslav Foret

  • Kód produktu: 92799
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 168
  • Vazba: brož., 17 x 24 cm
  • ISBN: 978-80-271-1723-9
  • Datum vydání: listopad 2020
  • Běžná cena s DPH: 249 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -25 Kč
  • Vaše cena s DPH: 224 Kč
ks
    V prodeji

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Chcete se na něco zeptat?