Metody komplexního hodnocení podniku (2.akt.vyd.)
Autor: Marek Vochozka
- Kód produktu: 92755
- Nakladatelství: Grada Publishing
- Počet stran: 480
- Vazba: váz., 17,7 x 24,8 cm
- ISBN: 978-80-271-1701-7
- Datum vydání: říjen 2020
- Běžná cena s DPH: 589 Kč
- Zvýhodnění on-line: 10%
- Ušetříte: -59 Kč
- Vaše cena s DPH: 530 Kč
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.