Mezinárodní marketing a informační technologie - Vybrané kapitoly
Autor: B. Štědroň, J. Poláček, J. Vinopal, V. Stříteský, L. Hlaváč, T. Preněk, M. Ryšavá
- Kód produktu: 52873
- Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
- Počet stran: 196
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-7357-690-5
- Datum vydání: říjen 2011
- Vaše cena s DPH: 312 Kč
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Obsah:
http://obchod.wkcr.cz/images/stories/pdf/obsah/MezinarodniMarketing_obsah.pdf