Mezinárodní marketing a informační technologie - Vybrané kapitoly

Autor: B. Štědroň, J. Poláček, J. Vinopal, V. Stříteský, L. Hlaváč, T. Preněk, M. Ryšavá

  • Kód produktu: 52873
  • Nakladatelství: Wolters Kluwer ČR, a. s.
  • Počet stran: 196
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-7357-690-5
  • Datum vydání: říjen 2011
  • Vaše cena s DPH: 312 Kč
ks
    V prodeji
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.


Obsah:


http://obchod.wkcr.cz/images/stories/pdf/obsah/MezinarodniMarketing_obsah.pdf

Chcete se na něco zeptat?